Ogłoszenia

Otworzyliśmy nabór na autorów VSC, zapraszamy do tworzenia z nami!
Strona została graficznie i merytorycznie odświeżona

poniedziałek, 2 lutego 2015

020 Sprzedaż koni

W poprzednim poście była mowa o adopcjach, a mi dzisiaj do głowy wpadł pomysł na temat sprzedaży koni. Nie wiem czy jest to dobra myśl, dlatego najpierw wolałabym się dowiedzieć co na ten temat Wy sądzicie i czy warto się w takie coś bawić. To zaczynam.
Chodzi mi o założenie stronki ze sprzedażą wirtualnych koni. Wiecie, coś na wzór tych realnych. Każdy miałby dostęp do wstawiania ogłoszeń, ale byłyby one widoczne dopiero po ich zatwierdzeniu, żeby się bałagan nie zrobił. Zrobiłabym osobne zakładki np. konie skokowe, konie ujeżdżeniowe itd.  Co Wy na to? 
Oczywiście na razie rzuciłam tylko pomysłem, jak go zaakceptujecie to się o szczegółach pomyśli :)

Wiem, że na VSC jest dział ze sprzedażą koni, ale chyba lepiej mi się widzi osobna strona.

Post dość krótki, ale nie jestem stworzona do pisania wypracowań :P.

21 komentarzy:

  1. Moim zdaniem to bardzo dobry pomysł ;) nie trzeba będzie szukać po stajniach, bo wszystkie rumaki będą umieszczone w jednym miejscu. Jestem jak najbardziej za!
    ~ Boksi

    OdpowiedzUsuń
  2. No dobrze.. Napisze oficjalnie :D Troszkę pisałyśmy i znasz mój nałóg do kupowania nowych koni xd Ale oficjalnie ogłaszam, że JESTEM NA TAK :D I Popieram Boksi! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem za, wszystkie konie na jednej stronie to zdecydowanie dobry pomysł. Tak jak pisała Boksi, nie będzie latania po stajniach w poszukiwaniu koni wystawionych na sprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem jak najbardziej za, coś w stylu virtualnego końskiego targu.
    Pozdrawiam Domcia, Rhovanon Stud

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry pomysł. KUPOWAŁABYM ;)
    / Blacky

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekhem, przepraszam, proszę zajrzeć do zakładek po lewo. Dałyśmy już taką możliwość, ale nikt nie skorzystał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspomniałam o tym wyżej i napisałam co na ten temat sądzę :)

      Usuń
  7. Hmm a co to za to roznica praktyczna, adopcje a sprzedaze? Bo na razie to tylko z nazwy chyba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam to na adopcjach musisz najpierw przez jakiś czas starać się o konia, a przy sprzedaży po prostu wypełniasz formularz i czekasz ;p
      / Black

      Usuń
    2. dokładnie tak jak piszę Blacky :)

      Usuń
  8. Z tego co ja pamietam byly tez adopcje bez starania sie i sprzedaze ze staraniem sie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja takich adopcji nie pamiętam, ani takich sprzedaży
      adopcja to adopcja, sprzedaż to sprzedaż ;)

      Usuń
    2. Zapomniałam o jednej najważniejszej i raczej kluczowej rzeczy, a mianowicie za konia wystawionego na sprzedaż chcemy horsesy, koń wystawiony do adopcji, jest po prostu... do adopcji, bez żadnych wkładów pieniężnych :)

      Usuń
    3. No ok ale to tylko roznica teoretyczna. W praktyce i tak nikt nie placi, no moze ze dwie osoby xD

      Usuń
    4. A ma to znaczenie?

      Usuń
  9. Widzę, że większość osób na TAK, więc zacznę coś kombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja raczej odbieram to tak: na adopcjach są konie znalezione przez nas, które nam się podobają ale nie mają nic wspólnego z naszą stajnią etc. Na sprzedaż idą konie typowo 'naszej' hodowli xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. które stoją w naszej stajni i są członkami naszego stada. tylko są na sprzedaż

      Usuń
    2. dokładnie :P

      Usuń
  11. Moim zdaniem jest to świetny pomysł, pozwoli wszystkie sprzedaże łatwo ogarnąć, no i koniki naszych hodowli będą widoczne dla wszystkich, bo chyba nie każdy wiernie zagląda w zakładki "na sprzedaż". Jestem na "TAK" a Foremniak się poryczała ze wzruszenia :D

    OdpowiedzUsuń