Ogłoszenia

Otworzyliśmy nabór na autorów VSC, zapraszamy do tworzenia z nami!
Strona została graficznie i merytorycznie odświeżona

czwartek, 27 lipca 2017

Dobry Dzień!

Witam wszystkich!
Od nie tak dawna udało mi się dołączyć do zacnego grona redaktorek owego magazynu i zdradzę wam iż mam już pomysły na kilka tekstów dla was, lecz to nie dzisiaj.
Dziś kilka słów o mnie, gdyż może nie każdy mnie zna.
W virtualu działam od wielu lat. W sumie już nie pamiętam nawet ilu. Kilka razy zmieniałam ksywki.
Najpierw byłam Domi - od klaczy mojego wujka Domeny, na której stawiałam pierwsze kroki w siodle po sadzie.
Potem, aby nie być mylona z Domką (jak dobrze pamiętam) a także by nikt nie sugerował iż realnie na imię mam Dominika dodałam przedrostek KaRa Domi - od mego imienia Karolina, a zarazem ulubionej wówczas maści karej.
Aktualnie zwę się w tym świecie Karen, co w realiach jest mym II imieniem, lecz bardzo je lubię :)
Latek liczę sobie 20+ ale czuję się jak -18 :p mam ze dwa tytuły zawodowe: Opiekun Medyczny i Masażysta (o ile w sierpniu nie wyjdzie że brakło mi na praktycznym...)
Jestem maniaczką skoków i choć realnie kaleczę je przez dość długą przerwę to chociaż tu w Vircie moje wszystkie kopytne hopsają. W realu moim rekordem jest okserek 70 x 80cm, ale po utracie tamtej podopiecznej zacofałam się przez psychikę. Marzy mi się kiedyś spróbować crossu, co też realizuje tutaj - w końcu fantazja jest naszym rajem a nasz świat jej domem :) Chciałabym też przejechać się po torze wyścigowym, ale to już raczej nie realne tym bardziej że nie interesuje się wyścigami.
Maniaczka zarówno w vircie jak i realu fotografii, słabo się na tym znam ale co tam. Można pstrykać zdjęcia czymkolwiek i jakiekolwiek - ważne by mieć z tego frajdę ;)
Jestem otwarta na w zasadzie chyba wszystko - i chodź mam czasem słomiany zapał i mało ułożone życie to spróbuję podjąć każdą inicjatywę.
Virtualnie jak i realnie jestem zwariowanym człowiekiem, który jest zdolny do najdziwniejszych rzeczy ;)
Macie jakieś pytania? Zadajcie je śmiało - odpowiem na wszystko!
Pozdrawiam!
Karenka!

Ps. Zostawiam też namiary na siebie tak na wszelki wypadek:
Stajnja: any-win.blogspot.com
Hipodrom: hipodrom-lapeu.blogspot.com
GG: 13852534
Meil: karenas116@gmail.com

2 komentarze:

  1. Ojeeej, Karenka tutaj <3 :D Czekam na artykuły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrzuciłam Twój mail i gg na stronę "O VSC" :D No i czekam na pierwszy artykuł!

    OdpowiedzUsuń