Ogłoszenia

Otworzyliśmy nabór na autorów VSC, zapraszamy do tworzenia z nami!
Strona została graficznie i merytorycznie odświeżona

piątek, 26 maja 2017

Witajcie!

Witajcie w odświeżonym, gotowym do powrotu do życia VSC!

Chciałam również zaprosić was do tworzenia VSC. To żadne zobowiązania! Nie musicie wstawiać postów regularnie, ani często. Po prostu jeśli macie jakąś inspirację na artykuł, chcecie dodawać newsy, albo macie inny pomysł, co można dodać na nasze virtualne centrum zajrzyjcie do zakładki "Dołącz do nas!"

W zasadzie to tyle co chciałam powiedzieć. Być może uda mi się usprawnić działanie stronki, zostałam na razie sama z adminowaniem, więc nie wiem jak to będzie, szczególnie że znalazłam pracę i teraz większość czasu jestem poza domem, a jak wracam to umieram ze zmęczenia.

Trzymajcie się <3
Elvia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz