Ogłoszenia

Otworzyliśmy nabór na autorów VSC, zapraszamy do tworzenia z nami!
Strona została graficznie i merytorycznie odświeżona

piątek, 4 marca 2016

032. Powożenie

Kurczę ale dawno nic tu nikt nie napisał! Ale jako że jakiś czas temu do wirtuala dołączyła powożeniowa Olympic Glory, chciałabym poruszyć właśnie temat tej dyscypliny.

W wirtualu powożenie jest rozgrywane jako po prostu powożenie, a przecież mamy trzy konkursy w tejże dyscyplinie, a mianowicie ujeżdżenie, maraton i zręczność powożenia. Do tej pory było to ok, ja sama nie rozdzielałam powożenia na kategorie, ale z racji tego, że właśnie dołączyła do tego świata Gloria, chciałabym Was prosić, żebyście powożenie rozdzielały na kategorie ujeżdżenie i maraton, bo takowe konie są w wircie. Trudno, Olympic będzie startować sama, no ale ciężko ocenić konia chodzącego maraton i ujeżdżenie, przecież to dwie różne konkurencje. To tak jakbyśmy oceniali razem konie do pleasure i reiningu, prawda?

Co Wy na to? Jeżeli zaakceptujecie ten pomysł to będę bardzo wdzięczna :)

9 komentarzy:

  1. Campion chodzi na przykład ujeżdżenie i zręczność, więc bardzo prosiłabym o organizowanie również zręczności ;)
    Ja ze swojej strony obiecuję że będę tak rozdzielać. Ostatnio na moim hipodromie organizowałam powożenie jako "rzadką dyscyplinę", a zgłosiło się do niej multum koni. Zgadzam się więc że najwyższy czas wprowadzić kategorie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by tez było jakby ktoś kto się na tym zna napisał artykuł o powożeniu - jak oceniać, na czym w ogole polega. Bo dla mnie powożenie to powożenie i szczerze mówiąc nie wiem o tym nic, wiec nawet nie mam pojęcia jak oceniać dane kategorie a co dopiero trenować konia

      Usuń
    2. coś poczytam, może ogarnę ;)

      Usuń
  2. powozenie to w sumie odpowiednik wkkw jest, wiec powinno sie organizowac jako wkkw tak mysle...? fakt tez, ze nei wszystkie kunie maja zdjecia we wszystkich 3 konkurencjach to moznaby jakas "tayrfe ulgowa" ewentualnie zrobic :D

    Port.

    OdpowiedzUsuń
  3. i ogólnie to na codzien pomagam sie zajmowac zaprzegowcami i na zawody tez od czasu do czasu sie jezdzi to moge pomoc w ogarnieciu :d

    Port.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem jak najbardziej za, jak również jestem za artykułem i moją jakąś skromną wiedzą którą zdobyłam na ten temat chętnie się podzielę, niestety talentu pisarskiego nie mam :(

    PS. Szukam zaprzęgowca właśnie jakiegoś, jak macie coś ciekawego dziewczęta to proszę o kontakt na fb gadu czy stajni :)

    Z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń